- 30. 01. 2011 -
Grahovo - Križna Jama

Opis poti:
Ob 8.00 se dobimo na Rakovniku, in se točno ob uri odpeljemo z avtobusom po Galjevivi, Jurčkovi in Peruzzijevi cesti, ter nadaljujemo po primorski AC do izvoza Unec - Rakek, kjer AC zapustimo ... nadaljujemo mimo Unca v Rakek, ter naprej mimo Cerknice, Martinjaka v
GRAHOVO, kjer najprej pojemo pri maši in imamo krajši koncert ... potem imamo pogostitev v župnišču, na kar se z župnikom Sandijem Osojnikom odpoljemo mimo Žerovnice, Lipsenja, Goričice proti Gorenjem jezeru, kjer imamo kosilo ... po kosilu se vračamo v Grahovo, in zavijemo desno na Bločice in Bloško Polico kjewr kmalu prispemo do izhodišče točke za Križno jamo, katero si do prvega jezera vodeno tudi ogledamo ... za nazaj se na kratko ustavimo še v župnišču v Grahovem, se poslovimo od župnika in se počasi vrnemo proti domu.

-------- - LJ - Rakovnik (Božič 2010)
- Unec

-------- - Sveti Vincenc
- Grahovo
-------- - Brezmadežna Marija
-------- - Grahovo (Božič 2010)
- Lož

Jaslice v cerkvi Brezmadežne Marije v Grahovem

Cerkev Brezmadežne Marije

Križna jama

primerjava okostja med navadnim rjavim medvedom in jamskim

... potem pa se zaustavimo še malo v Grahovem v župnišču potem pa počasi proti domu ...