- 20. 11. 2011 -
Črnotiči - Podpeč - Kal - Rakitovec - Movraž - Abitanti - Sveti Anton

Opis poti:
Ob 12.45 se odpravimo od doma ... po Dolenjski in Peruzzijevi cesti ter na AC - primorski AC do izvoza Kozina, kjer nadaljujemo po stari cesti za na morje. Pri kraju Petrinje zaviijemo levo ter nadaljujemo čez Petrinjski kras in po čisti ravni prispemo na glavno cesto za Podgorje, kjer zavijemo levo ... in po njej nadaljujemo do smerokaza
ČRNOTIČI, kjer zavijemo desno v vas. Zaustavimo se za lep razgled in že nadaljujemo po cesti nasproti cerkve naprej. cesta kmalu pride v makedam, ki se pod viaduktom s progo slabša ... pot nadaljujemo do oddajnika, od koder je čudovit razgled na Črni Kal, Tinijan ... še morje se je slutilo v megli ... in že nadaljujemo naprej po cesti do PODPEČI, vmes pa srečamo lovca, ki nam pove, da lovi VSE ŽIVO ... hitro nadaljujemo. V Podpeči pa zopet pridemo na asfalt, pa čeprav cesta ni kaj dosti širša od dveh metrov ... nadaljujemo mimo Zazida do KALa, kjer se sperhodimo ob njem ... nato kmalu prispemo v RAKITOVEC, kjer se najprej zaustavimo v vasi, nato pa se zapeljemo še do maloobmejnega prehoda ... koder se vrnemo nazaj in čez Movraško Valo ... končno prispemo na cilj ... mesto kjer raste ŽAJBEL ... nadaljujemo v MOVRAŽ, in že smo mimo Smokvice nadaljujemo v Gračišče in levo na Galantiče, kjer pa kmalu zavijemo deno mimo Butari, Trebeše, Brezovica, Gradin ... in končno prispemo do prvega cilja ABITANTI ... ogled zapuščene vasi ... no tokrat ni bila zapuščena, v Abitantih je ponovno življenje ... med potjo nas preseneti prijazen mladenič, in nas povabi v lepo urejeno kantino ... ter nam na prijeten in gostoljuben način predtsavi Abitante ... še krog do avta in že se vračamo nazaj čez Gradin, Trebeše, Butari do Galantičev, tu zavijemo levo na Poletič in Popetre (smer Sveti Anton) ... iz Dvorov se spuščamo proti Svetemu Antonu , kjer pa nas pričaka primorska megla ... spuščamo se dol mimo Ćežarjev, Pobegov, Bertokov ... potem na primorsko AC in proti Ljubljani, kamor prispemo ob 17.30 ... sledi še večerni koncert Radia Ognjišče in zaslužen počitek.