- 17. 12. 2011 -
Sveta Gora - Goriška Brda: Podsabotin - Kojsko - Šmartno - Dobrovo

Opis poti: Na pot se odpravimi po kosilu ob 13.15, in sicer po Dolenjski cesti, kjer zavijemo desno na Peruzzijevi cesti ter potem po primorski AC do Razdrtega in naprej po hitri cesti proti Novi Gorici. AC zapustimo pri izvozu za Nova Gorica in pot nadaljujemo čez Šempeter ter po obrobju Nove Gorice in mimo Solkana, kjer se vzpnemo na vzpenjamo na Skalnico - SVETO GORO, kjer so ravno obešali zvezdo repatico. Lep dan in zasneženo hribovje pa so nam dan še polepšali .... dol se spustimo po isti poti in že pot nadaljujemo čez SOČI in Solkanski most pridemo na drugi breg Soče v GORIŠKA BRDA ... najprej se zaustavimo ob cesti za lep pogled na Novo Gorico, Sveto Goro, Šempeter, Cerje, ... in že nadljujemo po glavni cesti mimo Podsabotina, Huma, KOJSKO, tu se zausatvimo pri cerkvici sv. križa, kjer nam prijazen domačin razloči kaj vse se vidi, in si je vredno ogledati ... razgled pa seže vse do Tržiča, Gradeža, Ogleja ... že nadaljujemo čez Gonjače, v ŠMARTNO, kjer se ob cesti spet ustavimo za lep pogledin končno prispemo na DOBROVO, kjer se v gradu zaustavimo za že zaslužen WC, in lep pogled na okoliške hribe. Pot nadaljujemo čez Medano, Ceglo, Vipolže, ter čez mejo v Italijo čez Moš in nazaj v Novo Gorico. Za konec se še zaustavimo v Šenandražu v tovarni čokolade ... potem pa hitro na AC proti Ljubljani. Domo pridemo ob 17.40, torej imamo še čas za WC, potem pa na Rakovnik k Devetdnevnici. Za nami pa je bil prekrasen in čudovit dan.