- 06. 07. 2011 -
2. dan: Heviz - Zanka - Tihany - Nadasdladany - Szekesfehervar - Varpalota - Veszprem - Heviz

Opis poti:
Po zajtrku se odpravimo na pot, in sicer prvi del poti po isti cesti kot prejšnji dan: mimo Keszthelija ter Szigigleta, Badasconytomaja. Naš prvi postanek je
ZANKA, sicer ni nič posebnega ... le ime je zanimivo, zaustavimo se ob cerkvi ... potem pa pot nadaljujemo ob blatnem jezeru do turistično-romarskega središča TIHANY, tu parkiramo na privatnem parkirišču in se odpravimo do mogočne cerkve, seveda je bilo ogled potrebno plačati 800 ft na osebo, a je vredna vstopnina ... cerkev je izredno lepa, prav tako pa katekombe in samostanski del ... od cerkve je prelep razgled na blatno jezero in celoten Tihany in še dva majhna jezerčka ... Ko se vrnemo do avta plačamo parkirnino 400 ft (polna ura = 300 ft), ker pa smo bili malo čez uro in 15 je cena nižja ... potem pa se odpravimo do enega izmed jezerčkov ... sicer opazimo, da je svtopnina a se naredimo francoze ... smo pa res šli samo do vode, naredili par slik in šli ... je sicer rezervat ... a pot nas je vodila dalje. Za konec se zaustavimo še ob Nadaljujemo ob Balatonu in se držimo smeri BalatonKenese potem pa AC, vendar na AC ne zavijemo ... končno prispemo do našega naslednjega cilja, v bistvu revne vasi s tremi hišami sredi vasi pa zanim grad NADASDLADANY, prepričajo nas, da je vreden ogleda in plaćila 700 ft vstopnine ... sicer vstopnina res ni velika ... na pa saj je bil kar lep grad ... pa še WC smo imeli zastonj ... po ogledu nadaljujemo še do cerkve ... nasproti cerkve nas v avtu v zasedi počakata dva policaja ... a je ostalo le pri opazovanju. Za tem nadaljujemo v prvi večji kraj SZEKESFEHERVAR, parkiramo ob trgovskem centru, zraven Hervisa, tako da imamo parkiranje brezplačno ... in mimo izkopanin pridemo v mesto, katerega si zelo podrobno ogledamo. In že se vračamo ... najprej se za pol ure usatvimo v VARPOLATA, kjer si na hitro ogledamo cerkev in mogočen grad in že po glavni cesti v VEZSPREM, ta nam ostane v spomini od iger brez meja ... tudi tega si podrobno ogledamo, za konec se sprehodimo še do križa na skali ... Tudi tu parkiramo brezplačno, saj je ura že odbila 17. nazaj se vračamo proti Tapolci, bi šlo hitreje čez Ajko in Sümeg, a Ajke se raje ognemo ... potem pa po isti cesti kot prejšnji dan ... v planu smo imeli še veliko ... a ceste so izredno slabe ... in več kot toliko si pri temperaturi 37 stopinj tudi ni mogoče ogledati.

ZANKA

SZEKESFEHERVAR

VARPOLATA

VESZPREM

še romantičen večer in spanje ...