- 06. 02. 2011 -
Spodnje Prapreče - Brdo pri Lukovici - Podgora pri Zlatem Polju - Pšajnovica - Češnjice - Blagovica - Golčaj - Rafloče - Rova - Homec

Opis poti:
Po kosilu se odpravimo po Štajerski AC do izvoza Lukovica, ter se najprej zaustavimo, na desni strani AC pri cerkvi Svetega Luka v Spodnjih
PRAPREČAH, kjer je lep razgled na Julijske in Kamniške Alpe ter na Brdo pri Lukovici, ki je naš naslednji postanek ... čez most prečkamo AC in pridemo v Lukovico, kjer mimo glavnega trga, kjer stoji spominska hiša Frana Miličinskega nadaljujemo gor v breg do BRDA PRI LUKOVICI, kjer se sprehodimo okoli okostja gradu Brdo ter okoli župnijske cerkve Marijinega Vnebovzetja ... pot nadaljujemo tik ob gradu desno mimo Čeplje, Obrše, Trnovče do PODGORE PRI ZLATEM POLJU, kjer se sprehodimo najprej ob prvi cerkvici, nato pa si ogledamo še notranjščino župnijske cerkve Svete Magdalene. Čez Zlato Polje (680 m) nadaljujemo do PŠAJNOVICE, in Svetega Lenarta, od koder je lep razgled na TUHINJSKO DOLINO ... torej se vozimo po "meji" Že ndaljujemo skrajno desno do Gabrovnice, kjer pa naletimo na tablo prepovedano za ves promet, tako, da zavijemo raje na ČEŠNJICE, in se sprehodimo do župnijske cerkve Karmelske Matere Božje, na hribčku (700 m) ... in že se spuščamo v dolino, ter prispemo v BLAGOVICO, k cerkvi Svetega Petra, ta je bila tudi odprta .... pot nadaljujemo nazaj proti Lukuvici, vendar zagledamo /tablo za Golčaj, že prej pa smo iz avta ujeli pogled na cerkvico) ... no dan je bil res lep, zato obrnemo in se pod AC pričnemo vzpenjati (z avtom) na Golčaj ... najprej je asfaltirana cesta , ki pa v vrhu preide v gozdno cesto ... iz pred tablo prepovedano za ves promet) v zelo slab kolovoz ... potem nam preostane še 10 min hoje do GOLČAJa in cerkvice Svete Neže ... sprehodimo se še na vrh, ... a gor razen spomenika ni razgleda ... vrnemo se do avta in se po isti cesti spustimo v Blagovico ...in takoj, ko je možno zapeljemo na AC ... mimo Krašnje, in spet do izvoza Lukovica ... spet po isti poti do gradu Brdo, kjer pot nadaljujemo najprej v RAFLOČE, kjer si ob cesti ogledamo kapelico nato pa đe v ROVI, kjer se ustavimo pri cerkvi Svete Katarine ... že nadaljujemo naprej v Radomlje in čez Kamniško Bistrico takoj desno, do cerkvice na hribčku ... HOMEC, Marijino Rojstvo ... od tu pa čez Domžale in Šentjakob na AC in proti domu.

-------- - Rakovnik

-------- - Povišanje Svetega Križa

Podružnična cerkev Svetega Luka v Spodnjih Praprečah

občina LUKOVICA

Brdo pri Lukovici, cerkev, grad in šola