- 02. 10. 2011 -
Turjak - Javorje - Laze - Veliki Osolnik - Krvava Peč - Bukovec - Rob - Dobravica - Črna Vas

Opis poti:
Po kosilu, ob 14.15 se odpravimo na pot, in sicer po Dolenjski cesti mimo Rudnika, Lavrice, Škofljice, Pijave Gorice; mimo Smerjenja, Vrha, Malega in Velikega Ločnika do našega prvega postanka
TURJAK - Turjaški grad, ustavimo se pred gradom in se sprehodimo do grajskega dvorišča ... po novem je vstopnina 3 EUR, vendar je bil to le vmesni postanek, tako da se notranjosti nismo ogledali ... Smo si pa pogled na Veliki Osolnik in lepo pred gradom ... Pot nadaljujemo po vijugasti a sedaj asfaltirani cesti na Podturjak, in kmalu prispemo v dolino, ku povezuje Praznike in Želimlje ob Želimeljščici, in pri bazenčku zavijemo levo in nadaljujemo ob Želimeljščici mimo Ščurkov, Na Praznike na levi, oz. Četež oz. Kurešček na desni ... se držimo sredinksega odcepa in pot nadaljujemo na JAVORJE, kjer se tudi zaustavimo in že smo naprej čez ŠKAMEVEC, kjer, v LAZAH, zavijemo levo, in se malo zaustavimo za lep razgled na Rob ... potem nadaljujemo v VELIKI OSOLNIK, in se tokrat z avtom zapeljemo tik pred cerkvico sv. Lovrenca ... ter občudujemo lep razgled ... videli naj bi se 27 cerkva ... med drugimi se je videla v daljavi tudi Uršlja Gora ... že se čez Laze in Podhojni hrib spuščamo v dolino, kjer zavijemo desno in se že vzpenjamo na Osredek, v ostrem ovinsku (CENTA - KUREŠČEK), zavijemo levo smer CENTA, ter na glavno cesto zavijdemo desno mimo PURKAČE in SEKIRIŠČE po lepi dolini prispemo do KRVAVE PEČI, najprej se ustavimo ob poti za na Mokerc, kjer so uredili dom veteranov, nato pa prečkamo glavno cesto in pot nadaljujejmo po makedamu do cerkvice sv. Lenarta, vračamo se skrajno desno in se zaustavimo še na BUKOVCU, kjer nas pričakajo mlade marele, obenem pa imamo čudovit razgled na MIKIČKONEC in OSREDEK, USTJE in KRIM, KOZLOVE STENE in MOKERC ter KRVAVO PEČ ... že se vračamo gor - nazaj na Krvavo Peč, kjer zavijemo na Gozdno cesto za smer BLOKE in pot nadaljujemo po skrajnem robu mimo Runce, Kevderca, Mačkovec ter kmalu po pravi cesti prispemo na PREDGOZD, tu se spustimo dol na ROB, kjer naredimo krajši panoramski postanek, in že nadaljujemo nazaj proti Podhojnemu Hribu, delček poti do Osredka ponovimo, le da sedaj zavijemo desno proti Kureščku in pot nadaljujemo mimo Zapotoka, Kureščka, Golega, Škrilja, naš naslenji postanek je panorama ob cesti nato pa še sv. Gregor v i DOBRAVICI, in že se spustimo na Ig ... pot nadaljujemo proti ižanskemu gradu, kjer zavijemo desno in nadaljujemo čez Brest in pri kraju Podkraj zavijemo desno in nadaljujemo čez TOMIŠELJSKI MOROST, ter za Lipami desno pridemo na glavno cesto za Črno Vas ... za konec se zaustavimo še v ČRNI VASI, pri Plečnikovi cerkvi sv. Mihaela, kjer nas pozdravi tudi g. župnik ... potem pa se vrčamo po Ižanski cesti proti domu ... Polni lepih vtisov in že kar utrjeni se ob 18.05 vrnemo domov.