- 14. 07. 2010 -
Jasna - Vršič - Izvir Soče - Trenta - Soča - Lepena - Kluže - Log pod Mangartom - Strmec - Rabeljsko jezero

Opis poti: Ob 6.00 se opravimo po gorenjski AC in ob 7.00 že uživamo lepote pri Jasni v Kranjski Gori ... sledi vzpon in kmalu prispemo do Ruske kapelice ... in že ob 8.00 smo na prelazu Vršič, kjer nas prilčakojo nadležni pobiralci parkirnine ... komaj si izborimo 1 minuto, da lahko brezplačno slikamo ... parkirnina sicer znaša 3 EUR ... no na dveh parkiriščih se zborimo za 1 + 5 min, tako da naredimo par posnetkov in že se spuščamo ... najprej se zaustavimo na razgledni točki, kjer se lepo vidi Mangart ... in Trenta ... nadaljujemo do Kugijevega spomenika in na izvir Soče ... pot do izvira samega je precej nevarna ... saj kljub zajlam in klinom kje kar zmanjka oprijema ... nadaljujemo v Trento in Sočo ter v Lepeno ... nazaj grede se zaustavimo pri velikih koritih ... še pred Bovcem zavijemo desno in si ogledamo Trdnjavo Kluže, se zastavimo v Logu por Mangartom, na Strmcu in že smo pri Rabeljskem jezeru polnem kopalcev ... še v Trbiž in nazaj v Kranjsko Goro in po isti cesti nazaj.

7.00 - Jasna (Kranjska Gora)

Ruska kapelica

Log pod Mangartom

Strmec

Rabeljsko jezero

... potem pa v Trbiž po Nutelo in domov ...