- 13. 11. 2010 -
Kozlove stene - Krvava Peč - Mokrec - Golo - Sarsko - Kremenica

Opis poti:
Tokratnji izlet ponovno združimo prijetno s koristnim, in sicer se na odpravimo nabirat mah za jaslice. Na pot se odpravimo po Ižanski cesti do Iga, kjer v krožišču zavijemo levo in potem desno za smer Kurešček . Ko pridemo v Škrilje, zavijemo desno za smer Tlake ... čez vas in kmalu smo na Gozdni cesti - uporaba na lastno odgovornost ... zapeljemo se po "glavni cesti v gozd, in na križišču, kjer je tabla OBMOČJE MEDVEDA, zavijemo skrano levo po najbolj zvoženi cesti ... cesta se prične vzpenjati ... sledimo oznaki Petelinove Doline ... in že prispemo na cesto na bregu, vzporedno z reko Iško ... po cesti nadaljujemo naprej mimo
KOZLOVIH STEN in Počivalnika ... Med potjo nabremo dovoljšno količino mahu ... in pot kar nadaljujemo ... (po drugi strani MOKRECA ) ... na drugem bregu se prikažeta Mikičkonec in Sveti Vid ... cesta se prične spiščati in kmalu prispemo na KRVAVO PEČ ... (ves čas se držimo "glavne" ceste vzporedne z Iško, vmes je precej ovinkv levo in par desno ... Tik nad vasjo je iz one strani promentni znak: Prepovedano za ves promet in gozdna cesta ... in od tu prihajamo ... Nazaj se ne vrnemo čez Krvavo peč, ampak nadaljujemo takoj levo spet na Gozdno cesto smer Kurešček ... ves čas sledimo oznakam ... vmes pa uživamo pogled na Ahac, Turjak, Veliki Osolnik, Kurešček, Velike Lašče pa še kaj se najde ... v civilizacijo pridemo malo pred odcepom Stara Žaga ... in že smo na GOLEM ... tu se najprej zaustavimo pri cerkvi Svete Marjete Antiohijske ... nadaljujemo dol na Klado in čez SARSKO, mimo Drage, za konec pa se ustavimo še na KREMENICI ... vračamo se čez Ig in po Ižanski cesti.

- Ljubljansko Barje

- -- - Sveti Gregor Veliki

- Kremenica
-------- - Sveti Urh

Kozlove stene - pogled na Osredek - Sveti Primož In Felicjan - Mikičkonec in Sveti Vid