- 12. 12. 2010 -
Braslovče - Braslovško jezero - Žovnek - Javoršek - Dobrovlje - Čreta - Sveta Katarina - Jeronim - Vransko

Opis poti:
Po opravljeni državljanski dolžnosti - volitvah se ob 11.00 odpravimo na pot po Dolenjski cesti in na Rudniku zavijemo na AC ter nadaljujemo po Štajerski AC mimo Domžal, Lukovice, Trojan, Vranskega, do odcepa za Nazarje in Mozirski gaj, takoj, ko zapustimo AC, že kmalu zagledamo odcep
BRASLOVČE (300m), (na levi strani) kamor tudi zavijemo ... najprej se zaustavimo pri župnijski cerkvi Marije Vnebovzete ... k sreči je bila odprta, nato pa se sprehodimo še okoli nje ... in že pot nadaljujemo do BRASLOVŠKEGA JEZERA ... kjer si v živo predstavljamo, da smo sredi vojaške ofenzive, saj se prosto sprehajajo zamaskirani in do zob oboroženi "vojaki" ... tako, da se za hojo okrog jezera (25 min) iz varnostnih razlogov nismo odločili ... vrnemo se nazaj mimo Plaskana v Braslovče in nadaljujmo čez Rakovlje, kjer zavijemo desno smer grad Žovnek ... po mogočnem drevoredu in mimo Žovneškega jezera pridemo na izhodiščno točko GRAD ŽOVNEK (409 m) ... ter se peš odpravimo na vrh, od koder je zelo lep pogled ... zgoraj na gradu si privoščimo s seboj prinešeno kosilo ... potem pa se vrnemo do avta in že nadaljujemo ... najprej proti Raku ... od koder se pokaže grad v celoti ... vračamo se ob obdrolju jezera in nazaj čez Braslovče, Male Braslovče, vse do Letuša (313 m), kjer zavijemo levo smer Dobrovlje ... cesta se prične strmo vzpenjati in ožiti ... najprej se zaustavimo pri kmetiji JAVORŠEK, kjer je krasen pogled na Triglav ... nadaljujemo mimo planisnkega doma DOBROVLJE ... in čez ČRETO (950 m) do SVETE KATARINE, kjer je lep pogled na Mozirje ... nadaljujemo po bregu naprej ... malo gor ... malo dol ... in se končno pričnemo spuščati proti Jeronimu in Vranskem ... Za konec se zaustavimo še pri SVETEM JERONIMU - TABOR ... ter pa prav za konec pri Svetem Mihaelu v VRANSKEM (340 m)... domov se vračamo po stari cesti čez Trojane, v Lukovici pa se priključimo na AC ... in po njej proti domu ... Za nami je bil krasen dan ... (le zimskih motivov nismo ujeli ... saj razen v Ljubljani skoraj ni bilo snega) ... pa drugič ...

- Rudnik

--------- - Žovneško jezero

- Čreta
-------- - Sveta Katarina

... pogled na lep dan (od doma) ...

Braslovče

Marija Vnebovzeta v Braslovčah

pogled na Goro Oljko

Braslovško jezero

Pogled na Braslovče (iz Plaskana)

pod gradom Žovnek

grad ŽOVNEK

pogled na grad Žovnek od Raka

še lepe miniature

Žovneško jezero

drevored

Marija Vnebovzeta v Braslovčah (od spodaj)

JAVORŠEK ... pogled na Triglav

Dobrovlje

Čreta

Sveta Katarina in pogled na Mozirje

na poti, ko se spuščamo proti Vranskem