- 27. 12. 2008 -
Sutrio

Tokrat se podamo na pot že ob 8.30 po gorenjski AC, čez Kranjsko Goro in Trbiž, kjer je snežna odeja visoka vsaj en meter in pol ... pa potem proti Dunji, kjer snežna odeja že kopni ... pa proti odcepu za Rezijo ... pa še naprej do Tolmezza ... od tu zavijemo proti smerokazu za Arta Terme oz. Avstrija ... in po dobrih 10 km prispemo v Sutrio ... če bi nadaljevali v Avstrijo bi prišli v Ziljsko dolino in naprej proti Linzu ... a to kdaj drugič.

SUTRIO je zanimivo strnjeno, mahno mestece ... po mestu vodi pot in table - številke ... teh je 21 ... in na vsakem mestu so vsaj ene jaslice ... skratka razstava jaslic po celem mestecu ... vmes srečamo cel avtobus Slovencev ... sem po ceni 30 EUR / osebo vodijo turistične agencije ... nas 4 (pa smo za bencin porabili manj kot 30 EUR) pa smo videli bistevno več ... in si ogledali "mnogo" mnogo več) ... za nazaj se vračamo še mimo cerkvice na Prioli

... pa nazaj proti Tolmezzu ... potem smo iskali mejni prehod Učeja ... najbližji je bil nazaj čez Rezijo ... no in že smo se peljali ... in pisalo je Učeja 16 km ... po slabih 4 km pa tabla prepovedano za ves promet in na cesti več kot 3 m snega (v višino seveda) ... ko bi bila tabla vsaj kje prej, da je cesta zaprta ... no pa saj je bilo vseeno ... vračali smo se nazaj po cesti ... vmes pa uživali lepote na obeh straneh ... pogledi gora so bili enkratni ... nadaljevali smo čez Puštjo Vas in Gemono, kjer smo potem mimo Tarcenta zavili proti Učeji ... snega ni bilo veliko ... malo bolj proti vrhu ... a gore ... gore, te so bili prekrasne ... že smo se spuščali v Žago ...

in potem ob Soči, mimo Drežnice do Kobarida,

Tolmina, Mosta na Soči in naprej ... Bača pri Modreju, Klavže, Kneža, Grahovo ob Bači, Koritnica, Hudajužna, Podbrdo, in čez zasneženo Petrovo Brdo, med tem se je že stemnilo ... in naprej Zali Log, in končno do bolj znanih Železnikov, Dolenjo Vas do Škofje Loke in po stari gorenjski cesti domov. Doma smo ob 18.00.