- 25. 06. 2008 -
Ljubljana - Jenner - Königssee - Obersee - St. Bartholomä - Schönau - Berchtesgaden - Ljubljana (640 km)

Iz Ljubljane smo štartali ob 5.30, ko smo pobrali še četrtega člana ekipe, že smo bili na Celovški in AC. Prvi postanek (po cestninski postaji 1,6 EUR) smo imeli na Jesenicah, kjer smo šli na WC in tankali ... za celo pot smo porabili za 30 EUR bencina ... pot smo nadaljevali skozi Karavanke 6,5 EUR ... in na prej po avstrijski AC (z Vinjeto) ... potem avstrijski predori dodatno še 9,5 EUR ... vseh predorov v eno smer je bilo 18 ... stroška v eno smer = 32,6 EUR ... malo pred 9.00 smo prispeli na CILJ - parkirišče v Königssee (3 EUR za cel dan) ... pomalicali smo, odšli na WC ... in se ob 9.00 (ko prične voziti) vstopili na sedežnico za na Jenner (Sedežnica za cel dan + vožnja z ladjico za Obersee znaša skupaj na osebo 31 EUR) ... in že se mimo srednje postaje 1200 m pripeljemo do zadnje (končne) 1800 m ... do vrha Jennerja (1800 + 74 m) se odravimo peš

Vreme za pot (glej tukaj) ... ja vreme je bilo zares čudovito ... in pogledi temu primerni ...

spodaj pogled na Bartolomeja - Kraljevo jezero

pa na Berchtesgaden

Pa na Orlovo gnezdo in na Salzburg

Tokrat smo šli vse do vrha (11. 5. 2008 snežne razmere tega niso omogočale)

že smo se vračali proti žičnični postaji (gostišču)

Za nazaj smo se ustavili še na srednji postaji

... in že prispeli v dolino ... najprej na blagajno (zamenjat skupno karto za karto za ladjico ...
tu je bilo potrebno doplačati 3 EUR - do gornjega jezera Obersee (že všetih v prejšnjo ceno; 28 + 3 = 31) ...

in že smo bili na ladjici ...

mimo slapu na zvokih trobente ... poslušali veličastni odmev le-te po celem jezeru

mimo polotoka ... do zadnjega jezera ... tu izstopimo

in se peš podamo do 10 min oddaljenega jezera Obersee

... potem se ob jezeru podamo proti koči (vendar ne do konca ...) le kakšnih pol ure hoje stran

ves čas občudujemo lepote narave

in že se vračamo nazaj - vmes še ŽABA

pa račke

pa KAČA

pa velika RIBA ... in že smo spet na ladjici in plujemo na Svetega Bartolomeja

sledi ogled cerkve ... in že smo v vrsti in plujemo do začetne točke ... pristanišča ... Tu še kupimo kartice (10 kartic + (1+9) znamk = 9,5 EUR)
in ob 17.00 smo v avtu

Sledi Schönau - oz. Pizzeria Jolly v www.pizzeria-jolly.de (ena pizza 45 cm, 2 pivi in ena pijača ... skupaj 19,5 EUR za ŠTIRI OSEBE) ...

že nadljujemo v Schönau, kjer si v mestni hiši naberemo na turističnih informacijah nekaj prospektov ... sledi še ogled cerkve čez cesto ... in že nadaljujemo v Berchtesgaden ... le hiter sprehod čez mesto ... skok na osvežilno pijačo (6 EUR) ... ter v trgovino po nakupih 4 EUR ... in že je iz temnih oblakov, ki so se začeli zbirati nad mestom pričelo deževati ...

... hitro se podamo do avta ... in ob cca 19.30 se vračamo proti domu ... vbistvu bežimo pred prihajajoče nevihto ... deževalo je nekje do Bischofhofna ... potem pa je bilo do Jesenic lepo .... na Jesenicah zopet na WC in črpalko ... in ob 22.30 smo bili doma ... stroška za nazaj 32,6 EUR

Skupaj stroški: Bencin 30 EUR, cestnine 2x (1,6 + 6,5 + 9,5 EUR) => vožnja 65,2 EUR
Jenner + Königsee = 31 EUR x 4 osebe = 124 EUR
Pizzerija + pijača + kartice + trgovina = 39 EUR

... niti ne veliko za 4 osebe ...

Za nami pa je bil krasen ... enkraten dan ...