- 04. 07. 2007 -
3. dan:
Zoo Salzburg - Hellbrun - Sv. Anton - Maria Plain - Thald - St. Gilger - Wolfgangsee - St. Wolfgang - Bad Ischl - Ebensee - Traunsee - TraunKirchen - Gmunde - Oberndorf

Po zajtrku ... in na vse zgodaj zjutraj sva bila ob 7.30 (v dežju) pred živalskim vrtu ZOO-SALZBURG  in čakala, da se ob 8.00 odpre

Podroben ogled živalskega vrta

videla sva sve živali, razen tistih, ki so se pred močnim deževjem skrivale na toplem in suhem.

Sledil je ogled Hellbruna s parkom vodnih iger

Kot zanimivost (samo ZOO-Salzburg (8,00 EUR) in Hellbrun (8,50 EUR) kar skoraj presega vrednost cene SALZBURGCARD)
Nadaljeval sva malo ven iz Salzburga v cerkvici Svetega Antona

in končno prispela do mogočne cerkvice Maria Plain, ki se razprostira na hribčku zunaj Salzburga

Prelep razgled na Salzburg

na kapelice in kalvarijo

Pot sva nadaljevala čez Thald - St. Gilger - in že sva gledala lepoto Wolfgangsee

še krog okoli jezera mimo Strobla in že sva bila v St. Wolfgang, kjer sva si ogledala mestece

in na koncu še cerkvico St. Wolfgang

ko sva prišla iz cerkve je spet lilo kot iz škafa.

Pot sva nadaljevala mimo Bad Ischldto Traunseea in se zaustavila v TraunKirchenu

kar hitro sva nadaljevala proti Gmude, sva si mislila ogledati še Alltersee, a ker je bila pred nama na cesti prometna nesreča, sva se obrnila in po AC vračala proti Salzborgu, ter pri Berheimu zavila iz AC desno ter prispela v mestece kjer je nastala Grüberjeva Sveta noč v Oberndorf,

Ogledala sva si Grüberjevo kapelico, kjer se je prvič pela SVETA NOČ

potem sva šla še do mogočne cerkve (no hotela sva iti), potem pa presenečenje vmes je bila reka, pa še še cerkev (kot sva ugotovila naslednji dan) je bila v Nemčiji, midva pa sva bila v Avstriji.

Prenočila sva v hiši za goste v nadstropju ... bilo je zelo zanimivo, saj so tla škripala in se majala, če si prijel stol, se je premaknila miza ... No amapk spalo se je vseeno. In cena: cca 27 EUR / osebo.

Naslova kje sva spala nimava. Je to edini Gästhouse v Oberndorfu.