- 10. 09. 2011 -
Sromlje - Pišece

Opis poti:
Od doma se odpravimo ob 8.45, po Dolenjski Ac do Rudnika, kjer zavijemo na Dolenjsko AC, in jo zapustimo pri izvozu za Krško, nadaljujejmo v Krško, in na prvem večjem mostu, kjer piše smer Brežice zavijemo desno, potem se kljub slabim oznakam držimo smer Artiče, in sicer čez Libno, Stari Grad in Dolenjo Vas, Že v Dečnem Selu zavijemo levo ob Sromljici ter kmalu pridemo v
SROMLJE, kjer se zaustavimo ob cerkvi in se sprehodimo okrog nje, pot nas čez Pavlovo vas pripelje on 10.30 na naš cilj - PIŠECE, bolj konkretno do Vile Silva Marija, kjer smo prišli koristit darilni bom - enodnevno kopanje in ogled Pišec. Ko v Vili dobimo napotke kaj si naj vse ogledamo ... oddidemo čez vas mimo stare kapelice in spomenika najprej do cerkve, kjer nas pričaka prijazen župnik in nam razkaže cerkev sv. Mihaela, ndaljujemo v Kovaški muzej Podgoršek, kjer nam prijazna gospodinja na zelo lep način prikaže delo in življenje kovačije in domačiji ... pri njih se zadržimo dobro uro ... in ker je bila ura že 12.30 se odločimo, da sledi KOPANJE ... voda je bila sicer sprva mrzla ... je pa to čista IZVIRSKA VODA, in ko si v vodi postane prijetna ... no do 18.00 smo na plavanju - 4. krat v vodi pa poležavanje na svežem zraku sredi Pišec ... Sledi hranjenje v bližnji Dednji Vasi v Pizzerije, potem pa se vrnemo v Pišece in si ogledamo še eno kapelico in od zunaj ogled Pleteršnikove domačije, potem pa nadaljujemo mimo cerkve in Podgorij na Bizelsjko, pa mimo Repnic in Stare Vasi mimo Župeleveca v Brežice, kjer se vključimo na Dolenjsko AC in proti domu ... vmes se nismo več ustavljali saj je bila že prava tema. Doma smo ob 20.30 ... za nami pa je polno lepih vtisov in doživetij.

"prijazen" sprejem v Sromlju

PIŠECE

Sveti Mihael v PIŠECAH

izvirska - pitna voda

KOVAŠKI MUZEJ

VILA - SILVA MARIJA

PIŠECE po večerji

potem pa počasi proti domu ...

... za nami je res enkraten dan ...